FL1CK4N M3D M0RG0NRUFFS ♥

Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

babu *_*

Av Ellen Elgén - 25 maj 2011 16:45

iadg var det skola som vanligt, det var ju ganska kul :)

vi hade gympa och på gympan hade vi innebandy :)

jätte kul faktiskt.

Men nu har jag varit hos Ellen i typ en minut 

för hennes föräldrar skulle springa något vårrus i stockholm

så jag var tvungen att åka hem :(

hemma har jag inte gjort något 

bara bilvit j***gt hungrig!
snälla mamma bli klar snart!

uppdatera :) 

 
 
Ingen bild

25 maj 2011 19:33

Du har en super duper bra blogg..ja läser så fort ja få tid och läser varenda inlägg ja missat!
Din blogg är:
Rolig,bra,bäst och bättre en bäst!

Ellen Elgén

26 maj 2011 15:37

tack sak du ha
det gör mig verkligen glad :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Elgén - 5 juli 2011 19:13

kommer nt skriva någo mera här har en ny blogg istället titta     www.ellensz.tk :)     där uppdaterar jag så mycket jag kan :) jag kommer vara mera aktiv på denn bloggen istället för den hära :) så titta   ...

Av Ellen Elgén - 21 juni 2011 21:00

Kom nyss hem från Aggy ;* hon komm till mig typ klockn 11 vi har inte gjort så mycket, vi bakade bara en prinsesstårta :p den blev jätte god :D och hemma hoss aggy lekte vi kurragöma med zion,cornelia ,emma och nu har jag kommit hem :) sa...

Av Ellen Elgén - 20 juni 2011 20:18

kom hem från forbollen för unge fär 1 timme sedan det blev ingen fotboll för vi  var för några :( så vi lekte lite istället, när jag kom hem duchade jag och sen åt jag en munk :3 fick damp för att vi inte hade någon cola så jag får klara mig ...

Av Ellen Elgén - 20 juni 2011 16:20

nu kommer videon och bilderna som jag lovade igår ;) - FAN OXÅ VIDEON GÅR INTE ATT LADDA UPP!!!!!, Säger ellen -YESSS!!!!!, DÅ SLIPPER FOLKET HÖRA MIG SJUNGA,Säger aggy -TUR FÖR DEJ!!!!!!!!!!!, Säger ellen --------------------- därför får n...

Av Ellen Elgén - 19 juni 2011 17:21

åsso, är jätte ledsen att jag inte har bloggat på typ 2 veckor elr något sånt men jag har inte haft dig på den här veckan i måndags var jag på fotbolls skola i tisdags fotbolls skola i onsdags fotbolls skola i torsdags fotbolls skola i fr...

Presentation


Hejhej, det är jag som är Ellen. Jag är en liten tjej som driver bloggen. På dagarna hemma i Stallis är jag med kompisar eller tar kort.
Mitt liv består också av godis & min kille.
Puss // Ellen ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards