FL1CK4N M3D M0RG0NRUFFS ♥

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

rubriken saknas på grund av att jag inte orkar skriva den 8D

Av Ellen Elgén - 31 maj 2011 20:09

idag har jag varit i skolan :)

hjade jätte kul med Ellen.L (L)

efter skolan gick jag hem med Ellen.L, vi tog några bilder med hennes kamera så jag har dem inte men hon kanske lägger upp dem på hennes blogg så alla kollar ---------> www.eellenlagerstrom.blogg.se

jag kan inte lova att hon  lägger ut dem men ni får hålla tummarna :D

annars har vi typ bara gått runt lite :\

men sen var jag tvungen att gå hem :(

här hemma har jag inte gjort ett ända skit.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen Elgén - 5 juli 2011 19:13

kommer nt skriva någo mera här har en ny blogg istället titta     www.ellensz.tk :)     där uppdaterar jag så mycket jag kan :) jag kommer vara mera aktiv på denn bloggen istället för den hära :) så titta   ...

Av Ellen Elgén - 21 juni 2011 21:00

Kom nyss hem från Aggy ;* hon komm till mig typ klockn 11 vi har inte gjort så mycket, vi bakade bara en prinsesstårta :p den blev jätte god :D och hemma hoss aggy lekte vi kurragöma med zion,cornelia ,emma och nu har jag kommit hem :) sa...

Av Ellen Elgén - 20 juni 2011 20:18

kom hem från forbollen för unge fär 1 timme sedan det blev ingen fotboll för vi  var för några :( så vi lekte lite istället, när jag kom hem duchade jag och sen åt jag en munk :3 fick damp för att vi inte hade någon cola så jag får klara mig ...

Av Ellen Elgén - 20 juni 2011 16:20

nu kommer videon och bilderna som jag lovade igår ;) - FAN OXÅ VIDEON GÅR INTE ATT LADDA UPP!!!!!, Säger ellen -YESSS!!!!!, DÅ SLIPPER FOLKET HÖRA MIG SJUNGA,Säger aggy -TUR FÖR DEJ!!!!!!!!!!!, Säger ellen --------------------- därför får n...

Av Ellen Elgén - 19 juni 2011 17:21

åsso, är jätte ledsen att jag inte har bloggat på typ 2 veckor elr något sånt men jag har inte haft dig på den här veckan i måndags var jag på fotbolls skola i tisdags fotbolls skola i onsdags fotbolls skola i torsdags fotbolls skola i fr...

Presentation


Hejhej, det är jag som är Ellen. Jag är en liten tjej som driver bloggen. På dagarna hemma i Stallis är jag med kompisar eller tar kort.
Mitt liv består också av godis & min kille.
Puss // Ellen ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards