FL1CK4N M3D M0RG0NRUFFS ♥

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Ellen Elgén - 24 april 2011 19:05

hejsan,

kom precis hem från sågen,var där med Cajsa,Gawin&Dennis,elr precis och precis jag har ju oxå ätit mat.

Ja som ni kanske vet så skulle Gawin komma idag 

och så skulle vi fira att vi vart ihop en vecka xD

men vi kunde inte komma på vad vi skulle göra så vi ringde

Cajsa och Cajsa ringde Dennis 

så jag och Gawin cyklade till Cajsa och sen till Dennis.

Efter det cyklade vi te varma soffan & efter det cyklade vi hem till mig. Här hema tittade vi på tv och var ute.

Ja sen cyklade vi ner till sågen och där badade jag 

jag doppade huvudet jag lovar har inte bildbevis för jag hade inte med mig kameran men ni får tro vad ni vill men det var iaf ganska varmt

jag tror det var 14 grader typ.

ja det var allt jag hade att berätta om ni undrar något kommentera elr om ni vill fråga något har jag en frågestund i en vecka ni så fråga på inga frågor blir för pinsamma.

puss\\ Ellen

 

Av Ellen Elgén - 24 april 2011 09:44

HejHej,

Han inte skriva igår kväll för det var för sent,

Men jag bjuder på min påsk kväll igår iaf XD

ja när klockan var 5 cyklade jag & Charlie ner te mormor & morfar

mamma & pappa gick 

hos mormor&morfar så åt vi jätte god påske mat.

Jag fattar inte vad det är för skilnad mällan påsk mat & jul mat?

kommentera om ni vet!

men jaja, Efter maten gick jag & mina kusiner ut och lekte

det var jätte roligt.Sen gick vi in och frågade om vi kunde få leta påsk ägg

och det fick vi, så ja vi letade påsk ägg jag fick ett av gamelfarmor,ett av mormor och ett av mamma & pappa. Av Stejn (stavning) fick jag en chokladkaka. Lite mer mmm i livet. Gissa vad för sorts choklad jag fick?

ja efter det lekte vi igen. När klockan var runt 10 halv 11 gick vi hem tror jag,men nu bjuder jag på bilderna från kvällen!



 Ja här har vi ett par busiga killar (A)

Jag vet inte fall ni ser vad det är men jag säger att det är hårspänen fick dem av mormor i ett av påsk äggen En mascara oxå (av mormor) Lite godis av mormor 

Stor skilnad mällan chokladkakorna

det var alla bilder,elr vänta nej ni måste ju få se mitt morgonruffs =D

jag ska börja med att visa mitt morgonruffs varje morgon.

Ja så här kommer det 

Inte ett va dem värsta men det var rufsigt ska jag säga

nu har jag inge mer att berätta

fråga gärna på frågestunden har inte fått några frågor hittills

men det komer vell (tror jag)

puss \\ Ellen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej, det är jag som är Ellen. Jag är en liten tjej som driver bloggen. På dagarna hemma i Stallis är jag med kompisar eller tar kort.
Mitt liv består också av godis & min kille.
Puss // Ellen ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards