FL1CK4N M3D M0RG0NRUFFS ♥

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Ellen Elgén - 27 april 2011 08:44

hejsan,

idag ska jag vara med Gawin,Cajsa,Dennis,Didric & Lisa 

det ska bli kul =D

jag vet inte vad vi ska göra men vi hittar säkert på något kul.

Jag vaknade nästan precis har bara ätit frukost och fixat mig.

Och så glömde jag morgonruffs bilden :(

men då får det bli en bild på mig när jag är iårdning gjord 

det är iaf lite finare.

Jag funderar på att börja med min autfit,

Någon som tycker att jag sak börja med det elr något annat?

kommentera då.

jag gör iaf autfiten idag så får ni se vad ni tycker.

Jag har ju haft frågestund men ingen har ställt någon fråga :(

så jag lägger ner frågestunden!

ingen mening med att ha en frågestund om ingen frågar.

men nu bild på mig :P


                                        

min autfit idag är

byxor: stadium 

tröja: pappa har köpt den


och nu en bild till

  Fin? \ Ful?

kommentera det ni tycker

det var allt jag hade att säga 

poss po rumpaaa \\ Ellen

   
















Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej, det är jag som är Ellen. Jag är en liten tjej som driver bloggen. På dagarna hemma i Stallis är jag med kompisar eller tar kort.
Mitt liv består också av godis & min kille.
Puss // Ellen ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards