FL1CK4N M3D M0RG0NRUFFS ♥

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Ellen Elgén - 26 april 2011 17:39

tjaba tjena mittbena,

idag har jag vart med Cajsa som ni kanske redan vet

vi gjorde inget annat än att titta på TV,Baka & cykla.

Vi cyklade till fritids och träffade Gawin och Charlie.

Det var väll kul,och sen bakade vi dröm tårta det är var jätte gott

efter det tittade vi på solsidan hela säsong 1.

sen cyklade vi ner till sågen och nu har Cajsa åkt hem och jag har precis 

ätit.som rubriken lyder så sak vi åka och titta på husvagn =D

det sak bli kul och spännande för jag vet inte hur den ser ut =O

den kanske är jätte ful men jag tror inte det.

så nu hinner jag inte skriva mer för mamma ropar på mig att jag sak komma och klä på mig ytterkläder

puss\\ Ellen

 

Av Ellen Elgén - 26 april 2011 09:00

HejHej & Godmorgon xD


-vet ni vad som hände inatt?

-Nej?

-jo,jag drömde en jätte läskig dröm. För det var så här att jag hade sett en läskig reklam snutt på typ kanal 5,Så jag drömde om den fast det var jag som var huvudpersonen.


ja,Det var min mardröm

men iaf igår så var jag på Gawins fotboll

men först var jag hos Aggy med Elin,Jenny&Emma 

vi badade i Aggys bubbel-pol

sen cyklade jag hem och efter en stund cyklade jag ner till sågen

för jag skulle bada där med Gawin


men nu bjuder jag på mitt morgonruffs   

  

ja en konstig bild men det blir bra 

puss\\ Ellen'


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej, det är jag som är Ellen. Jag är en liten tjej som driver bloggen. På dagarna hemma i Stallis är jag med kompisar eller tar kort.
Mitt liv består också av godis & min kille.
Puss // Ellen ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards