FL1CK4N M3D M0RG0NRUFFS ♥

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Ellen Elgén - 28 april 2011 10:41

hej igen tänkte bara länka min underbarast,finast och sötaste kusin i hela världen ;***

tryck på bilden för att komma till hennes blogg :D

   puss och hejsvej \\ ellen

Av Ellen Elgén - 28 april 2011 09:58

Hesan hoppsan,

jag skrev inte igår för jag sov hos farmor & farfar.

Men på förmiddagen var jag med Gawin och några till,

Ni vet vilka dem vanliga, hahah.

vi cyklade lite och så.Sen ringde pappa till mig och sa att jag måste komma hem för jag och mamma ska på klassfests planering idag,Så jag skyndade mig hem.Men så blev det broöppning när jag kom,så jag passade på att ringa farmor och fråga i fall jag fick sova där och det fick jag fast jag skulle gå på festplaneringen först.Så jag åkte till farmor och var där en liten stund sen åkte jag hem, Och då ringde mamma och då passade jag på att fråga om det var festplanering idag. Men nej det var det inte pappa hade bara tagit fel på idag och igår. ROLIGT VA??

NEJ!

så nu kunde jag inte åka med farmor till stan och shoppa :(

så jag blev sur på pappa!!!!!

men jaja det var inte det jag skulle berätta men ändå =P


jag ska börja med veckans blogg :)

så anmäl er gärna till veckans blogg

skriv ert namn och bloggens namn så får ni extra många besökare :)

 



puss po rummpaa \\ Ellen

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej, det är jag som är Ellen. Jag är en liten tjej som driver bloggen. På dagarna hemma i Stallis är jag med kompisar eller tar kort.
Mitt liv består också av godis & min kille.
Puss // Ellen ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards