FL1CK4N M3D M0RG0NRUFFS ♥

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Ellen Elgén - 6 maj 2011 08:03

Hello igen,

Her fixat min nya header blev den Fin?\Ful?

kommentera vad ni tycker =D

ni har slutat att kommentera på min blogg :(

det är inge bra så börja kommentera 

gaaawwwww

har damp men iaf ska för söka vara normal.

Ska snart dra till skolan sak cykla idag tänkte att jag behövde lite träning

för jag sak vara med på en forbolls match :3

det ska bli kul, Men nu hinner jag inte skriva något mera :(

men upptaderar senare kankse i skolan jag vet inte

poss po rummphaaa \\ Ellen 

 

Av Ellen Elgén - 6 maj 2011 06:45

Hejsan Svejsan,

jag bloggade inte igår för jag han inte :(

men igår vår jag i skolan som vanligt hade typ

matte,so och mycket mer.

Efter skolan gick så kom farmor och farfar och hämtade mig 

sen åkte vi ner till dem :)

där åt jag mat och där efter åkte vi hem till mig

dem skulle passa mig och charlie för både mamma och pappa var borta,

Vi kan inte vara ensamma med varandra det funka liksom inte.

Här hemma var jag ute och lekte med Dag och några till

det var jätte roligt, Vi körde bollkul.


Men idag är det fredag och sov morron för min del :3

idag är det inte så mycket lektioner

det är ganska skönt för jag är rätt så trött

men jag vill ju lära mig saker oxå.

Men jaja strunt i det, Nu kommer jag inte rå något mer att skriva så

pusssis \\ Ellen

 



Presentation


Hejhej, det är jag som är Ellen. Jag är en liten tjej som driver bloggen. På dagarna hemma i Stallis är jag med kompisar eller tar kort.
Mitt liv består också av godis & min kille.
Puss // Ellen ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards