FL1CK4N M3D M0RG0NRUFFS ♥

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Ellen Elgén - 24 maj 2011 19:39

hahahaha, Blev raggade av min kusin och hans bästis 

typ nyss!

dem kom liksom och knackade på min dör och frågade om Charlie var hema, men det var han inte 

och då gick dem och typ 3 minuter efter knackade dem på igen och frågade fall jag ville hoppa med dem och då sa jag att jag ville det :3

efter en stund så gick vi in och ritade :)

dem var så gulliga

vi cyklade oxå hem till Erik (min kusins bästis som raggade upp mig)

han mamma ba "nämen, ni skulle ju bara ut och cykla,så raggade ni upp en tjej på vägen?"

hahahaha, jag typ skrattade ihjäl mig !

men det var ju så gulliga :3

----------------------------------------

nu ska jag bara slappa är sjukt trött 8D

     


Av Ellen Elgén - 24 maj 2011 16:10

fan, vad dåligt det går att blogga!

försöker att uppdatera så mycket jag hinner men det blir inte ofta :(

NU SKA JAG SKRÄPA MIG!

(caps damp)

jag ska blogga mera!

blogga om intressantare saker


blev väldigt glad när jag fick en kommenter där det stog

"jag gillar ditt hår" :), men det stog tyvär inget namn

men TACK till den personen 8D

jag fick också en kommentar där det stog att jag bloggade dåligt och om jag har slutat blogga?

nu ska jag svara på den frågan:

nej jag har inte slutat blogga jag har bara inte haft tid men ska försöka blogga mera :)

-----------------------------

som ni ser har jag bytt header  :D

Fin?\Ful?

-----------------------------

jag bjuder på sommarbilder :D

               

hahaha, bildbomb :)

(L) 

Presentation


Hejhej, det är jag som är Ellen. Jag är en liten tjej som driver bloggen. På dagarna hemma i Stallis är jag med kompisar eller tar kort.
Mitt liv består också av godis & min kille.
Puss // Ellen ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards