FL1CK4N M3D M0RG0NRUFFS ♥

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Ellen Elgén - 13 maj 2011 14:20

HejSan Hoppsan,

jag är jätte ledsen att jag inte har skrivit men det är för att

jag har haft vårkonsert hela veckan och har inte haft tid att skriva

men nu tänkte jag passa på

i kväll hart vi våran sista konsert så då kan jag skriva igen =)

idag är det ju fredag vilket betyder att det är fredagsmys.

Men iaf så har jag var i kyrkan halva dagen och sjungit =P

efter det åkte jag buss till skolan igen och i skolan gjorde vi det vanliga

hade lektioner, vi hade hemkunskap och på hemkunskapen gjorde vi hallongrottor.


Nu sitter jag i min älsklings fåtölj och tittar på "fairly odd parents"

ganska roligt, Charlie har en kompis här.

Men nu sak jag nog ta något att äta =)

så syns sen,

puss och krammizar \\ Ellen

     

Presentation


Hejhej, det är jag som är Ellen. Jag är en liten tjej som driver bloggen. På dagarna hemma i Stallis är jag med kompisar eller tar kort.
Mitt liv består också av godis & min kille.
Puss // Ellen ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards