FL1CK4N M3D M0RG0NRUFFS ♥

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av Ellen Elgén - 29 maj 2011 20:30

kunde inte blogga igår för jag sov hos Cornelia (L)

som rubriken lyder Cornelia finast i världen (L)

det stämmer :)

********************

vi gjorde inte så mycket men

vi tog en del bilder som ni får i morron för jag hinner inte lägga upp dem nu,jo föresten så tittade vi på film och vat ute. Lisa fyller år i dag, cornelias lilla syster :)

grattis till dig sötnos (L) ;*

och det är ju morsdag så tänkte skriva ett par ord till mammsen:)

***********

Mamma utan dig skulle jag vara hjälplös

Mamma utan dig slår inte mitt hjärta

Mamma jag ÄLSAKR DIG ÖVER ALLT ANNAT (L)

Mamma jag har bara en Mamma och ingen Mamma slår dig du är bäst! (L) ;***

************

Jag hinner inte skriva så mycket mera :(

uppdaterar i morron ;*

 

Presentation


Hejhej, det är jag som är Ellen. Jag är en liten tjej som driver bloggen. På dagarna hemma i Stallis är jag med kompisar eller tar kort.
Mitt liv består också av godis & min kille.
Puss // Ellen ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards