FL1CK4N M3D M0RG0NRUFFS ♥

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Ellen Elgén - 26 maj 2011 19:34

har inte gjort ett piss sen jag skrev senast

så jag har igentligen inte så mycket att skriva

förutom att jag nyss var ute och plockade blommor till mammsen (L) 

och en sak till Aggy har klippt sig! kan inte du visa en bild snälla :3

det är säkert snyggt :)

-------------------------

imorron sak vi till parken zoo med klassen :)

det blir säkert kul, Jag sak iaf åka karusseler (stavnign)

-------------------------------------------------

tycker ni att jag sak göra ett video inlägg?

jag har inte gjort det sen jag skaffade bloggen ;)

-----------------------------------------

       

Av Ellen Elgén - 26 maj 2011 15:46

fy,vad varmt det sak vara ute nu 

typ igår blåste det jätte mycket och var kalt ute.

Men jaja, Jag har bestält ett skla till min mobil och det är kommit 

jyppi!

vi har vart på golf med min klass idag 

vi cyklade dit, det var ganska jobbigt :\

men iaf så sak ni få några bilder :)

. . . .  när mitt ansikte inte är rött för att det är så varmt!

--------------------------------------------------------------

5 minuter senare 

     

HISS?\DISS?

uppdaterar

Presentation


Hejhej, det är jag som är Ellen. Jag är en liten tjej som driver bloggen. På dagarna hemma i Stallis är jag med kompisar eller tar kort.
Mitt liv består också av godis & min kille.
Puss // Ellen ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards