FL1CK4N M3D M0RG0NRUFFS ♥

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Ellen Elgén - 27 maj 2011 19:06

har varit på ica med Charlie nu

så jag sitter och moffar choklad :)

götteli gött =3

jag bjuder på bilder sen 

wooow

känner mig lite flum :)


       

Av Ellen Elgén - 27 maj 2011 16:36

nu har jag kommit hem från parken zoo med världens bästa klass,

ska berätta lite hur det gick till :)


jo, vi fick en varsin grupp och ett djur per grupp, vi fick surikater

dem var jätte gulliga och dem hade fått barn :)

men iaf så skulle vi studera dem i EN TIMME!

och se vad dem gjorde !

så klart sprang surikaterna bara runt och runt :\

Resten av tiden var fritt och det var ungefär 3 timmar :D

man fick även åka karruselerna :)

jippy :)

jag, Aggy , Moa.w och Moa.ö åkte tillsammans

har en video när vi åker larven :)

har även massa bilder i bussen\tåget :)

och så klart massa djurbilder :P

----------------------------------------


surikaterna vi studerade :D

---------------------------------


 i bussen och tåget med klassen :D

-----------------------------------

några andra djur i djurparken :D

uppdaterar ! 

Presentation


Hejhej, det är jag som är Ellen. Jag är en liten tjej som driver bloggen. På dagarna hemma i Stallis är jag med kompisar eller tar kort.
Mitt liv består också av godis & min kille.
Puss // Ellen ♥

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards